Esa Seppänen
Raahe piiloverottaa vesimaksujen kautta: Vesiyhtiön maksamat osingot kerätään kuluttajien vesimaksuja nostaen

Raahe pii­lo­ve­rot­taa ve­si­mak­su­jen kautta: Ve­si­yh­tiön mak­sa­mat osingot ke­rä­tään ku­lut­ta­jien ve­si­mak­su­ja nostaen

10