Kolumni
Kysyin tässä yksi päivä poikaystävältäni, mitä hän muistaa niistä ajoista, kun hän oli päiväkodissa. Aihe alkoi kiinnostaa, koska itse olin aikoinaan perhepäivähoitajalla enkä oikein edes tiedä, millaista meno päiväkodeissa oli.
Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!
Nappaa Raahen Seutu Digin _1. kk vain 1 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja videot
Uutiset sähköpostiisi
Tilaajaedut
Pelit