Raahe-Kiekko pelasi keskiviikkona vierasottelun Oulunsalossa LaserHT:a vastaan. Tuomisina ottelusta oli lopulta yksi piste.
Kuva: Kari Kanasaari
Raahe-Kiekko kohtasi keskiviikkona vieraskaukalossa oulunsalolaisen LaserHT:n. Tällä kaudella neljästi kohdanneet joukkueet pelasivat sarjan, jossa kolme ensimmäistä ottelua päättyivät vierasvoittoihin.
Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!
Nappaa Raahen Seutu Digin _1. kk vain 1 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja videot
Uutiset sähköpostiisi
Tilaajaedut
Pelit