Pääkirjoitus

Jotain po­si­tii­vis­ta on ilmassa

Tämän vuoden ensimmäisellä neljänneksellä eli tammi-maaliskuussa Raaheen syntyi elävänä 40 vauvaa eli uutta kaupunkilaista. Samaan aikaan 71 raahelaista kuoli, joten syntyvyyden ja kuolleisuuden erotuksen muodostama luonnollinen väestönlisäys jäi 31 henkilön verran miinukselle.

Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!

Nappaa Raahen Seutu Digin _1. kk vain 1 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat ja videot Uutiset sähköpostiisi Tilaajaedut Pelit