Kolumni

Ko­lum­ni: Las­te­noh­jel­mis­sa on tu­le­vai­suus

-
Kuva: VESA JOENSUU
Kolumni

Lauantaiaamu, irtokarkkeja ja Pikku kakkosta. Siitä oli tehty vuodet 2008–2011.

Olen 21-vuotias. Muistan lastenohjelmat niin telkkarista, Filmtownista kuin Netflixin lastenosastoltakin.

Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!

Nappaa Raahen Seutu Digin _1. kk vain 1 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat ja videot Uutiset sähköpostiisi Tilaajaedut Pelit