Raahe-Kiekko voitti perjantaina Perämeren derbyssä Laser HT:n Oulunsalossa.
Kuva: Kari Kanasaari
Vaikeaa alkukautta pelannut Raahe-Kiekko matkasi perjantaina Laser HT:n vieraaksi Oulunsaloon. Tälle kautta takaisin Suomi-sarjaan noussut Laser HT on saanut kasattua kuluvalle kaudelle varsin hyväjalkaisen joukkueen.
Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!
Nappaa Raahen Seutu Digin _1. kk vain 1 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja videot
Uutiset sähköpostiisi
Tilaajaedut
Pelit