Kolumni
Lapsuuden kesistä on jäänyt elävästi mieleen eräs tietty tuoksu.
Siihen liittyy olennaisesti kuuma auto. Sellainen, jossa ei ole ilmastointia. Kyllä, sillekin on oma tuoksunsa.
Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!
Nappaa Raahen Seutu Digin _1. kk vain 1 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja videot
Uutiset sähköpostiisi
Tilaajaedut
Pelit