Kolumni

Oodi Ol­ki­jo­ki­suul­le

Kolumni

Lapsuuden kesistä on jäänyt elävästi mieleen eräs tietty tuoksu.

Siihen liittyy olennaisesti kuuma auto. Sellainen, jossa ei ole ilmastointia. Kyllä, sillekin on oma tuoksunsa.

Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!

Nappaa Raahen Seutu Digin _1. kk vain 1 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat ja videot Uutiset sähköpostiisi Tilaajaedut Pelit