Raa­he-Kie­kon kausi päättyi – LeKi oli vah­vem­pi puo­li­vä­li­erä­sar­jas­sa

Raahelaiset pääsivät vauhtiin liian myöhään. Kolmen maalin tappioasema oli liikaa.

Tilanteet pelattiin kovaa ja loppuun saakka. Tuomarilinja oli salliva ja erikoistilanteita ei paljoa ottelussa nähty.
Tilanteet pelattiin kovaa ja loppuun saakka. Tuomarilinja oli salliva ja erikoistilanteita ei paljoa ottelussa nähty.
Kuva: Kari Kanasaari

Suomi-sarjan puolivälieräsarja Raahe-Kiekon ja runkosarjan voittaneen Lempäälän Kisa Hockeyn välillä oli loppujen lopuksi vahvasti pirkanmaalaisten näpeissä.

Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!

Nappaa Raahen Seutu Digin _1. kk vain 1 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat ja videot Uutiset sähköpostiisi Tilaajaedut Pelit
Mainos
Raahen Seudun pelit

Pelaa Raahen Seudun digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä