Tilanteet pelattiin kovaa ja loppuun saakka. Tuomarilinja oli salliva ja erikoistilanteita ei paljoa ottelussa nähty.
Kuva: Kari Kanasaari
Suomi-sarjan puolivälieräsarja Raahe-Kiekon ja runkosarjan voittaneen Lempäälän Kisa Hockeyn välillä oli loppujen lopuksi vahvasti pirkanmaalaisten näpeissä.
Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!
Nappaa Raahen Seutu Digin _1. kk vain 1 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja videot
Uutiset sähköpostiisi
Tilaajaedut
Pelit