– Hoitopaikka oli lähellä ja oli ihana hoitaja. Oli siistiä aina, ruoka oli hyvää. Oli rauhallista, ei hirveää hälinää ja meteliä kaiken aikaa, muistelee 62-vuotias raahelainen nainen kokemuksiaan perhepäivähoidosta.
Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!
Nappaa Raahen Seutu Digin _1. kk vain 1 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja videot
Uutiset sähköpostiisi
Tilaajaedut
Pelit