Raahen rautatehtaan Ruokalaosuuskunta
SSAB:n oma ravintola täytti 50 vuotta – Ruokalaosuuskunnan puheenjohtaja: "Meidän pitää kehittyä ja pysyä ajassa"

SSAB:n oma ra­vin­to­la täytti 50 vuotta – Ruo­ka­lao­suus­kun­nan pu­heen­joh­ta­ja: "Meidän pitää ke­hit­tyä ja pysyä ajassa"

3