SSAB:n oma ravintola täytti 50 vuotta – Ruokalaosuuskunnan puheenjohtaja: "Meidän pitää kehittyä ja pysyä ajassa"
SSAB:n oman henkilöstöravintolan 50-vuotissyntymäpäiviä juhlittiin tiistaina.
Heikki Takkinen ja Riikka Ylisaari ajattelevat, että Henkilöstöravintola Helgen 50-vuotisjuhlat toimivat hyvänä jatkumona toukokuun alussa järjestetylle Perheen päivä -tapahtumalle. – Siellä oli sellaista hyvää yhteisöllisyyttä, ja tämä on hyvää jatkumoa sille, Ylisaari sanoo.
Artikkeli on _kirjautuneille_
Kirjaudu tai luo Kaleva Media -tunnus
Voit lukea kirjautumisen takana olevia sisältöjä
Pääset kommentoimaan sisältöjä
Saat oman nimimerkin