Mainos: Tutustu Raahen Seutu Digiin eurolla kuukausi - tilaa tästä

Tilaajille

Jou­lu­kau­pan odo­tuk­set viime vuotta kor­keam­mal­la

Kaupan liitto arvioi suomalaisten ostotunnelmia muun muassa seuraamalla päivittäisten verkkovierailujen määriä kauppojen ja markkinapaikkojen verkkosivuille. Verkkovierailut sisältävät varsinaisen ostamisen lisäksi erilaista tiedonhakua.
Kaupan liitto arvioi suomalaisten ostotunnelmia muun muassa seuraamalla päivittäisten verkkovierailujen määriä kauppojen ja markkinapaikkojen verkkosivuille. Verkkovierailut sisältävät varsinaisen ostamisen lisäksi erilaista tiedonhakua.
Kuva: Leinonen Jukka

Marraskuu on verkkokaupan suurta sesonkia ennen kaikkea pitkäksi venähtäneen Black Friday -kampanjoinnin vuoksi, mutta joulukuu on fyysisten myymälöiden juhlaa, kertoo Kaupan liitto.

Joulukuu on edelleen joulusesongin ylivoimaisesti suurin myyntikuukausi, vaikka marraskuun merkitys onkin kasvanut viime vuosina.

Lue digiä _1 kk 1 €_

Tilauksella pääset lukemaan rajoituksetta tämän ja muita kiinnostavia artikkeleita, voit peruuttaa tilauksen koska tahansa.