Raahen vastaanottokeskus sai perjantaiaamuna linja-autollisen verran uusia asiakkaita. Johtaja Janne Salmivaaran mukaan kyse on ihan normaalista Maahanmuuttoviraston eli Migrin ohjaamasta asiakassiirrosta.
– Meillä Raahessa on ollut sen verran tilaa, että täydemmistä keskuksista Migri on päättänyt siirtää asiakkaita muualle, tässä tapauksessa meille, kertoo Salmivaara.
Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!
Nappaa Raahen Seutu Digin _1. kk vain 1 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja videot
Uutiset sähköpostiisi
Tilaajaedut
Pelit