Migri siirsi asiak­kai­ta täy­dem­mis­tä vas­taan­ot­to­kes­kuk­sis­ta Raaheen

Raahen vastaanottokeskus sai perjantaiaamuna linja-autollisen verran uusia asiakkaita. Johtaja Janne Salmivaaran mukaan kyse on ihan normaalista Maahanmuuttoviraston eli Migrin ohjaamasta asiakassiirrosta.

– Meillä Raahessa on ollut sen verran tilaa, että täydemmistä keskuksista Migri on päättänyt siirtää asiakkaita muualle, tässä tapauksessa meille, kertoo Salmivaara.

Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!

Nappaa Raahen Seutu Digin _1. kk vain 1 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat ja videot Uutiset sähköpostiisi Tilaajaedut Pelit
Mainos
Raahen Seudun pelit

Pelaa Raahen Seudun digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä