Raahelaisen Nina Vuorikosken mukaan lapsen kanssa eläminen kahdestaan on parempi vaihtoehto kuin elää huonossa parisuhteessa tai se, että tapaamisoikeuksista pitäisi riidellä.
Kuva: Sari Jaatinen
Kesken haastattelun kuvaruudulle ilmestyvät kymmenen kuukauden ikäisen Alexin leveästi nauravat kasvot.
Artikkeli on _kirjautuneille_
Kirjaudu tai luo Kaleva Media -tunnus
Voit lukea kirjautumisen takana olevia sisältöjä
Pääset kommentoimaan sisältöjä
Saat oman nimimerkin