Saadun palautteen perusteella Raahen kaupunki päätti antaa jatkoaikaa lausuntojen jättämiselle.
Kuva: Vilma Lehto
Raahen kaupunki on jatkanut palveluverkkosuunnitelmaa koskevien lausuntojen määräaikaa reilulla viikolla. Palveluverkkosuunnitelmaa koskevat lausunnot on jätettävä torstaihin 16.
Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!
Nappaa Raahen Seutu Digin _1. kk vain 1 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja videot
Uutiset sähköpostiisi
Tilaajaedut
Pelit