Eduskunta on hyväksynyt alkoholilain muutoksen, joka mahdollistaa alkoholin kotiinkuljetuksen ensi vuoden alusta. Samaan aikaan linjattiin niin sanotusta etämyynnistä eli siitä, että suomalaiset voivat vapaasti tilata korkeintaan 80-prosenttisia alkoholijuomia ulkomailta kotiovelleen.
Uusi laki on herättänyt tunteita niin puolesta kuin vastaan. Esimerkiksi siitä ollaan oltu huolissaan, onnistuvatko alaikäiset nyt tilaamaan alkoholia itselleen.
Mitä mieltä itse olet asiasta?