“Haluaisin isona olla näyttelijä” – Raahe-opiston teatteripajalla tehtiin näytelmiä ja korttiharjoituksia
Raahe-opiston järjestämällä Lasten kesäloman teatteripajalla opeteltiin itseohjautuvuutta ja ryhmässä toimimisen taitoja erilaisten näytelmäharjoitteiden lomassa.
Toni Kettukangas kertoo ohjanneensa jo useamman teatteripajan. Joinakin vuosina paja on päättynyt yhteisnäytökseen, tänä vuonna keskitytään enemmän lyhyisiin pienemmissä porukoissa toteutettaviin esityksiin.
Kuva: Vilma Lehto
Raahe-opisto järjesti juhannusviikolla lapsille teatteripajan.
Artikkeli on _kirjautuneille_
Kirjaudu tai luo Kaleva Media -tunnus
Voit lukea kirjautumisen takana olevia sisältöjä
Pääset kommentoimaan sisältöjä
Saat oman nimimerkin