Mainos: Ter­ve­tu­loa pul­la­kah­vil­le ta­paa­maan leh­den­te­ki­jöi­tä ti 24.5. klo 12-14 Raahen Seutuun (Fell­ma­nin­puis­to­ka­tu 4). Pai­kal­la myös opas­tus­ta di­gi­tuot­tei­dem­me käyt­töön.

Tilaajille

Raahen Ener­gian re­kis­te­röi­ty­neil­le asiak­kail­le tulee teks­ti­vies­ti säh­kö­kat­kok­ses­ta

Raahessa oli maanantai-iltana sähkökatkos. Raahen Seutuun soittaneen lukijan mukaan Raahen Energia Oy:n sivuilta ei sähkökatkosta löytynyt mitään tietoa eikä vikapäivystyskään vastannut soittoihin. Useimmat sähköyhtiöt kertovat sähkökatkosta omilla verkkosivuillaan ja parhaimmillaan laittavat asiakkaille tiedon tekstiviestinä.

Miten Raahen Energiassa hoidetaan tiedottaminen, käyttöpäällikkö Rauno Karvonen?

– Meillähän on ollut kohta vuoden päivät käytössä tekstiviestipalvelu, mutta asiakkaat ovat ottaneet sitä aika vähän käyttöön. Suotavaa olisi, että asiakkaat ottaisivat sitä enemmän käyttöön, koska sillä pystytään kertomaan, jos jakelussa on häiriöitä. Raahen Energian verkkosivulla pystyy rekisteröitymään tällaiseen palveluun. Sinne voi laittaa matkapuhelinnumeron tai sähköpostiosoitteen, jotkut ovat laittaneet molemmat.