Tuula Sarpola ja Venla Salmela kertovat olevansa innoissaan uudesta työstään. – On hyvät fiilikset. Olen ihan innoissani, kun olen tässä kuusi vuotta ollut lasten kanssa kotona.
Artikkeli on _kirjautuneille_
Kirjaudu tai luo Kaleva Media -tunnus
Voit lukea kirjautumisen takana olevia sisältöjä
Pääset kommentoimaan sisältöjä
Saat oman nimimerkin