In­fek­tio­po­li­kli­ni­kan au­ki­olo­ajat su­pis­tu­vat ensi maa­nan­tais­ta lähtien

Raahen seudun hyvinvointikuntayhtymä supistaa infektiopoliklinikan vastaanottoaikoja. Uudet ajat tulevat voimaan maanantaina 4. toukokuuta.

– Nyt mennään vapun yli entisellä mallilla, hoitotyön johtaja Minna Alatalo sanoo.

Mainos
Raahen Seudun pelit

Pelaa Raahen Seudun digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä