Katso video: Tältä näyttää vastavalmistunut Fennovoiman hallintorakennus, Raahen Seutu pääsi käymään tyhjilleen jäävässä kolossissa jossa valotkin on automatisoitu
Fennovoiman 5-kerroksinen hallintorakennus on valmistunut Hanhikivenniemelle. Hehtaarin toimistotilaa sisältävässä rakennuksessa lusikkalootat ja paistinuunitkin odottavat henkilökuntaa.
Ydinvoimayhtiön valkoinen toimistotalo näyttää vähän kuin Finlandiatalon ja maastoutuneen Ruotsin-laivan risteytykseltä Hanhikivenniemen rannassa. Uutuuttaan tuoksuvassa talossa on Raahen seutukunnan ilmeisesti ainoa sähköllä toimiva pyöröovi ja Pyhäjoen komein keittiö.
Artikkeli on _kirjautuneille_
Kirjaudu tai luo Kaleva Media -tunnus
Voit lukea kirjautumisen takana olevia sisältöjä
Pääset kommentoimaan sisältöjä
Saat oman nimimerkin